Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.Онищенко, Я. А.2018-10-162018-10-162009Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.2075-4892http://openarchive.nure.ua/handle/document/7018У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.ukмаркетингмодельстратегіярівень управлінняієрархіяпідприємствоmarketingmodelstrategylevel of managementhierarchyenterpriseТеоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингуArticle