Соколова, Л. В.Верясова, Г. М.Онищенко, Я. А.2018-10-162018-10-162009Теоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингу / Соколова Л. В., Верясова Г. М., Онищенко Я. А. // Вісник економіки транспорту і промисловості : збірник науково-практичних статей. Випуск 28.– 2009. – № 28. – С. 249−252.2075-4892http://openarchive.nure.ua/handle/document/7018У статті розглядаються теоретичні підходи до питання систематизації стратегічних моделей маркетингу у контексті удосконалення маркетингової діяльності вітчизняних підприємств. В статье рассматриваются теоретические подходы к вопросу систематизации стратегических моделей маркетинга в контексте совершенствования маркетинговой деятельности предприятия. In the article theoretical approaches to the question of marketing strategical models systematization are considered in context of marketing activity of an enterprise improvement.ukмаркетингстратегіярівень управлінняієрархіяmarketingstrategylevel of managementhierarchyenterpriseТеоретичні підходи щодо систематизації стратегічних моделей маркетингуArticle