Боровик, П. К.2025-08-292025-08-292025Боровик П. К. Розробка модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазину : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / П. К. Боровик ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 133 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32528Об’єктом дослідження виступає продуктовий магазин. Об’єктом розробки є модуль «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів», що є частиною інформаційної системи мережі продуктових магазинів. Метою розробки модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазину є підвищення оперативності та обґрунтованості управлінських рішень шляхом автоматизації процесу проведення акційних заходів, забезпечення своєчасного аналізу їх результативності, інтеграції з існуючими обліковими системами, а також підвищення точності оцінки ефективності заходів і зручності формування звітної інформації для керівництва. Методами дослідження є системний аналіз, системний підхід та методи структурного аналізу, методи функціонального моделювання, методи моделювання реляційних баз даних. В результаті проведення передпроєктного аналізу були створені діаграми бізнес-процесів, після аналізу організаційної структури були створені схеми організаційної структури. Також розроблені елементи математичного, інформаційного, програмного, технічного забезпечень, а також User Experience (UX) та User Interface (UI) рішення.ukакційний західпродуктовий магазинкеруючий магазиномРозробка модуля «Моніторинг та аналіз ефективності акційних заходів» інформаційної системи продуктового магазинуOther