Вовк, О. В.Чеботарьова, І. Б.Шарун, Д. А.2024-07-052024-07-052024Вовк О. В. Просування бренду дизайнера через LINKEDIN / О. В. Вовк, І. Б. Чеботарьова, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 59-81.978-617-8254-22-3https://openarchive.nure.ua/handle/document/27253У дослідженні ми зосереджуємо увагу на одній з найбільш визначальних соціальних мереж – LinkedIn. Вона стала ідеальним інструментом для тих, хто прагне підвищити свою професійну видимість. Метою дослідження є просування особистого бренду дизайнера у соціальній мережі LinkedIn. Аналізуючи результати, ми спробуємо з'ясувати, наскільки ефективно може бути використання цієї соціальної мережі для розвитку особистого бренду та як правильний підхід може відзначити дизайнера серед конкуренції. У результаті ми надамо ряд рекомендації, прислуховуючись до яких, дизайнер на платформі зможе просувати свій особистий бренд.ukдизайнербрендПросування бренду дизайнера через LINKEDINBook chapter