Семенцова, А. М.2024-07-202024-07-202024Семенцова А. М. Дослідження методів інтелектуального аналізу даних для виявлення цільових груп клієнтів у готельному бізнесі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / А. М. Семенцова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 91 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27481Об’єкт досліджень – процес замовлення клієнтами послуг готелю в інформаційної системи управління готельним бізнесом. Під час обробки замовлень система виконує збір та обробку даних клієнтів, наприклад їхні демографічні характеристики, інформацію про покупки, уподобання, звички, частоту використання певних послуг. Предметом дослідження є методи інтелектуального аналізу даних, які можна застосувати для обробки даних про клієнтів готельного бізнесу. Мета досліджень – пошук та аналіз інформації щодо існуючих готельних послуг, їх розповсюдженості та популярності, дослідження бажань клієнтів та їх замовлення, що дозволить виділити цільові групи клієнтів що готові використовувати готельні сервіси. Методи дослідження – методи інтелектуального аналізу даних, такі як методи кластерного аналізу та класифікації та їх поєднання. Сфера застосування – галузь надання готельних послуг.ukелектронна комерціяготельний бізнескластерний аналізДослідження методів інтелектуального аналізу даних для виявлення цільових груп клієнтів у готельному бізнесіOther