Полозова, Т. В.Шейко, І. А.2019-07-192019-07-192019Полозова Т. В. Методи просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дій / Полозова Т. В., Шейко І. А. // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: тези доп. IV Міжнар. наук.-техн. конф. (14-17 травня 2019, м. Харків) / редкол.: В.П. Ткаченко, І. Б. Чеботарьова, О. В. Вовк та ін. – Харків: «Друкарня Мадрид», 2019. Т1. С. 186-187.978-617-7683-72-7http://openarchive.nure.ua/handle/document/9595Електронні засоби масової інформації, як і друковані потребують виконання певних дій по просуванню сайтів інтернет-видань. Розширення читацької аудиторії – це перше і основне завдання по просуванню електронних засобів масової інформації (ЕЗМІ). Це дозволяє виданню мати не велике, але стабільне джерело доходів. Однак, на цьому монетизація не закінчується. Маючи хорошу платоспроможну аудиторію, ЕЗМІ може пропонувати читачам різні комерційні сервіси.ukінтернет-виданняелектронні засобіи масової інформаціїЕЗМІSMMSocial Media MarketingSEOSearch Engine OptimizationМетоди просування інтернет-видань та оцінка ефективності таких дійThesis