Левикін, І. В.Шевченко, С. Г.2024-05-272024-05-272024Левикін І. В. Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача / І. В. Левикін, С. Г. Шевченко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 290-292.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26713Робота спрямована на дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача. Метою цього дослідження полягає у вивченні взаємозв'язку між колірною гамою упаковки та візуальним сприйняттям споживача. Особливу увагу приділено тому, які емоції викликають різні кольори, які кольори сприяють більшій увазі споживача, а також як це впливає на їхній вибір продукту.ukпакування продовольчої продукціїспоживачДослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживачаConference proceedings