Петрова, Р. В.Літус, М. П.2024-07-092024-07-092022Петрова Р. В. Визначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікації / Р. В. Петрова, М. П. Літус // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 96.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27378В доповіді наводиться підготовка набору даних для аналізу, побудова математичної моделі та аналіз отриманих результатів. В якості набору даних було використано звіт з продажу відеоігор, що містить чисельні та категоріальні дані. В доповіді будуються моделі та розглядаються результати регресійного аналізу та використання математичної моделі компораторної ідентифікаціїukвизначення уподобань клієнтівВизначення уподобань клієнтів на базі даних про закупки за допомогою моделі компораторної ідентифікаціїThesis