Лабунський, В. В.2024-03-092024-03-092023Лабунський В. В. Розробка ігрового додатку «Ритм» на ігровому рушії Unreal Engine 5 : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / В. В. Лабунський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 99 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26023Об'єкт дослідження – створення музично-ритмічного ігрового контенту. Предмет дослідження – розробка ігор на рушії Unreal Engine 5. Мета кваліфікаційної роботи – розробити комп’ютерну музично-ритмічну гру «Ритм» на ігровому рушії Unreal Engine 5 Методи дослідження – дослідженню та реалізації концепції музично ритмічної гри на основі новітнього графічного движка Unreal Engine 5. У даній роботі наведено дослідження та реалізацію концепції музично ритмічної гри на основі новітнього графічного рушія Unreal Engine 5. Робота вивчає ключові аспекти розробки ігор, зосереджуючись на створенні захоплюючого та емоційного геймплею. Основні завдання дослідження включають вивчення можливостей інструментів Unreal Engine 5, аналіз сучасних тенденцій у розробці ігор, а також розробка прототипу музично-ритмічної гри "Ритм". Робота аналізує аспекти графіки, анімації, звукового дизайну та інтерактивних механік, що є важливими для створення сучасних ігор. Робота підтверджує важливість вивчення та впровадження новітніх технологій у розробці комп'ютерних ігор, а також демонструє можливості Unreal Engine 5 у створенні захоплюючих та емоційних ігрових досвідів.ukкомп’ютерна грарушій3d-графікаUnreal Engine 5дизайн рівняобробка звукаанімаціяРозробка ігрового додатку «Ритм» на ігровому рушії Unreal Engine 5Other