Колода Д. Д.2023-01-062023-01-062022Колода Д. Д. Нейромережеві ігрові моделі для розвитку логічного, творчого мислення та креативності у дітей : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / Д. Д. Колода ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 88 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/21271Предметом дослідження є алгоритми виявлення, відслідковування та розпізнавання об’єктів на основі глибинного навчання. Об’єктом дослідження є малюнки користувачів, відеоматеріали з відеокамери комп'ютеру. Метою роботи є розвиток логічного, творчого мислення та креативності у дітей через нейромережеві ігрові моделі. Методами дослідження є нейромережеві ігрові моделі, програмні бібліотеки для роботи із зображеннями та відеоматеріалами. Це новий та поки що не дуже популярний метод розвитку логічного, творчого мислення та креативності у дітей за допомогою нейромережевих ігрових моделей.ukнейромережеві ігрові моделіпрограмні бібліотекивідеоматеріалиалгоритми виявленняграфові нейромережіНейромережеві ігрові моделі для розвитку логічного, творчого мислення та креативності у дітейOther