Романенко, А.Солопова, В.2024-12-232024-12-232024Романенко А. Аналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК» / А. Романенко, В. Солопова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 130.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29508Для аналізу оптових покупців зручно користуватись АВСD-методом. Кожен оптовий покупець характеризуватиметься за класами А, В, C і D з погляду можливої реалізації – потенціалу та фактично досягнутих результатів – торговельного обороту.ukАВСD-методоптовий покупецьАналіз основних торгових партнерів видавництва «РАНОК»Conference proceedings