Супрун, О. О.Омельницький, А. А.2024-05-272024-05-272024Супрун О. О. Специфіка телевізійного мовлення у соціальних мережах в Інтернеті / О. О. Супрун, А. А. Омельницький // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 305-306.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26702Вже сьогодні середньостатистичний користувач Інтернету дивиться безліч відео. Тільки на порталі YouTube.com, згідно з офіційною статистикою сайту, щохвилини користувачі завантажують 60 годин відео, за місяць ресурс відвідують 800 мільйонів унікальних користувачів – кожен дев'ятий мешканець планети. Тому зараз дуже актуальними є питання про виробництво якісного телевізійного контенту для телеканалів соціальних мереж; способи ефективної доставки контенту до цільових груп; їх інтереси та життєві цінності потенційних глядачів; межах маркетингових можливостей телемовлення у соціальних мережах тощо.ukмережа стільникового зв'язкумовленняСпецифіка телевізійного мовлення у соціальних мережах в ІнтернетіConference proceedings