Шевченко, С. Г.2025-02-112025-02-112025Шевченко С. Г. Дослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживача : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / С. Г. Шевченко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 69 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29760Кольорова гама пакування є невід’ємною частиною маркетингової стратегії розробки дизайну, що сприяє підвищенню конкурентоспроможності продукції та підвищує продажі. Вдало підібрані кольори пакування зможуть сформувати емоційний зв’язок із споживачем та формує асоціативні реакції, за допомогою яких можна безпосередньо впливати на рішення про покупку. Мета даної роботи полягає в дослідженні впливу кольорової гами пакування продовольчої продукції на поведінку споживача та розробити рекомендації задля того, щоб підвищити ефективність. Робота включає в себе дослідження психології кольору, аналіз історичного та культурного контексту сприйняття кольорів, експериментальні дослідження (eye-tracking, анкетування, експерименти) та оцінку ефективності кольорових рішень. У дослідженні розглядаються психологічні аспекти взаємодії кольору з іншими елементами дизайну.ukкольорова гамапакуваннявізуальне сприйняттяпсихологія кольорумаркетингові дослідженняДослідження впливу колірної гами пакування продовольчої продукції на візуальне сприйняття споживачаOther