Верясова, Г. М.2018-10-122018-10-122014Верясова Г.М. Прийняття рішень щодо формування раціональної структури товарного асортименту підприємства / Г. М. Верясова // [Системи прийняття рішень в економіці, техніці та організаційних сферах : від теорії до практики] : колективна монографія. У 2 т., Т. 1. / за заг. ред. Савчук Л. М. – Павлоград : Арт Синтез-Т, 2014. – 436 с. (підрозділ 3.8 – С. 275–283). –(фіксований власний внесок – 0,57 Умов. друк. арк.) – В межах комплексної теми дослідження «Методологія управління підприємствами різних організаційно-правових форм та форм власності» (державний реєстраційний номер 0107U001146, 2006-2015 рр.).978-617-7232-00-0978-966-97393- 8-4http://openarchive.nure.ua/handle/document/7000Для забезпечення конкурентоспроможності сучасного підприємства одним з найважливіших механізмів є його товарна політика, основною метою якої є формування такого номенклатурного і асортиментного складу товарного випуску, який здатний забезпечити підприємству стійку ринкову позицію, економічну стабільність і стратегічний розвиток. Основними цілями в управлінні структурою асортиментного портфеля є досягнення максимальної або мінімально необхідної прибутковості, забезпечення максимального зростання частки ринку і обсягів продажів, зниження ризику асортиментного портфеля. Проведення процедури формування раціональної структури асортименту було виконано на прикладі одного промислового підприємства м. Харкова. Відповідно до поставленого завдання рішення задачі вимагає вибору відповідних моделей і відповідних методів аналізу.ukасортиментраціональна структураформування раціональної структури товарного асортиментутоварний асортиментструктура асортиментуПрийняття рішень щодо формування раціональної структури товарного асортименту підприємстваMonograph