Романенко, І. О.Рубан, И. В.Калачова, В. В.2016-10-302016-10-302008Романенко І. О. Аналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесу / І. О. Романенко, І. В. Рубан, В. В. Калачова // Системи обробки інформації. — 2008. — № 2. — С. 166-170.1681-7710http://openarchive.nure.ua/handle/document/3325Робота присвячена дослідженню проблеми можливих шляхів адаптації навчально-виховного процесу за дистанційною формою навчання (ДН) до відповідної предметної області (ПрО), конкретного студента та процесу навчання. у вищих навчальних закладах (ВНЗ) України в світі положень Болонського процесу. Проаналізовано компоненти комплексної моделі адаптивної дистанційної системи навчання (ДСН) та особливості їх взаємодії. Розглянуто можливий варіант організації структурно-функціональної моделі адаптивної ДСН (АДСН) та запропоновано алгоритм функціонування моделі системи управління АДСН.ukалгоритм функціонування моделі системи управлінняадаптивна дистанційна система навчаннядистанційне навчанняАналіз можливих шляхів інтелектуалізації дистанційної форми навчання в контексті Болонського процесуArticle