Егоров, А. Б.Малишкіна, К. С.Лохмачьов, Р. В.2017-05-302017-05-302010Збірник наукових праць Харківського університету Повітряних Сил, 2010, випуск 3(25)2073-7378http://openarchive.nure.ua/handle/document/3680В статті аналізуються моделі процесу навчання дисципліні різної складності за допомогою представ- леної уніфікованої моделі одиничної реалізації процесу навчання. Розглянуті моделі таких процесів, як дис- танційне та індивідуальне навчання (без урахування та з урахуванням впливу викладача відповідно), для ви- значення їх показників якості – результативності та ефективності процесу. Застосування запропонованих моделей при рішенні проблеми підвищення якості та керованості дозволить оптимізувати процеси навчан- ня для різних спеціальностей, реальних здібностей студентів, рівня забезпеченості процесу.ukпроцес навчаннякоефіцієнт результативностіМодель процесу навчання дисциплініArticle