Бокарєва, Ю. С.Каліновський, К.2018-05-162018-05-162017Каліновський К. Засоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних видань / К. Каліновський, Ю. С. Бокарєва // Збірник матеріалів 17-ї Міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «друкарство молоде», м. Київ, 2017 року . – Київ: ВПІ КПІ ім. І. Сікорського, 2017. – С. 185.http://openarchive.nure.ua/handle/document/5213Очевидно, що при виборі товару, споживач спочатку звертає увагу на обкладинку. У зв’язку з цим, при розробці дизайну, слід мінімізувати текстову інформацію і вибрати ілюстрацію, яка більше залучає споживача. Використовуючи текст, важливо підібрати шрифт, який легко читається і приваблює покупця з перших секунд.ukграфічний дизайнжурналверсткашрифтжурнальне виданнядруковане виданняЗасоби залучення молодіжної аудиторії до журнальних виданьThesis