Макогон, О. А.Петренко, Н. Б.Думич, Є. А.2020-04-212020-04-212019Макогон О. А., Петренко Н. Б., Думич Є. А. Шляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесу // Збірник матеріалів науково-практичної конференції «Реалії і перспективи природничоматематичної підготовки у закладах освіти»], (Херсон 12-13 вересня 2019р.) – Херсон: Видавництво ПП В.С. Вишемирський – 2019. – С. 3-7.http://openarchive.nure.ua/handle/document/11419У статті проаналізовані основні труднощі при формуванні внутрішніх зв’язків між етапами математичної освіти та запропоновані деякі організаційно-методичні заходи, спрямовані на вдосконалення як шкільної, так і вузівської математичної освіти для забезпечення цілісності і безперервності освітнього процесу у ланці «школа-заклад вищої освіти».ukматематична освітаприродничо-математична підготовка випускників шкіл, вимоги вишів, безперервний освітний процес.вимоги вишівбезперервний освітний процесШляхи нівелювання розриву між рівнем природничо-математичної підготовки випускників школи і вимогами вишів у форматі безперервного освітнього процесуArticle