Горячковська, Г. М.2017-06-192017-06-192016Горячковська, Г. М. Гуманітарна освіта в умовах технократії / Г. М. Горячковська // Вісник Харківського університету. Сер. Теорія культури і філософія науки. – Харків, 2016. – вип. 54. – С. 105-112.http://openarchive.nure.ua/handle/document/3948Стаття звернена до проблеми дегуманітарізації освіти в умовах технократії. Перетворення інституту освіти на техноструктуру деформує фундаментальні гуманістичні засади освіти, нав’язуючи принцип технологічного конструктивізму й техноцентричний конформізм як просвітні ідеали. Симптомами такого перетворення є суто утилітарні вимоги до освітнього процесу, його дегуманітарізація і формування технократичного мислення у молоді, що може набувати риси ідеології.ukдегуманітарізаціятехнократіятехноцентризмвідчуженнядегуманитаризациятехнократиятехноцентризмотчуждениеdegumanitarizationtechnocracytechnical directionalienationГуманітарна освіта в умовах технократіїArticle