Баришева, В. С.2022-02-232022-02-232021Баришева В. С. Дослідження засобів підвищення ефективності реклами інтернет-магазину молодіжного одягу «Мясо» : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / В. С. Баришева ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2021. – 77 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/19850В роботі розглянуто досліджено основні види реклами, засоби та інструменти маркетингу для просування товарів на цільовому ринку молодіжного одягу. Зроблено аналіз цільового ринку і досліджено ефективність існуючої реклами для інтернет-магазину «М'ясо». В результаті дослідження визначено найбільш оптимальні види реклами для магазину; розроблено брендбук та нові рекламні носії. Також здійснено оцінку ефективності розробленої реклами за допомогою панельних тестів та сформульовані рекомендації щодо підвищення ефективності просування інтернет-магазину молодіжного одягу. Здійснено економічне обґрунтування проведених досліджень.ukінтернет-магазинмедійна рекламазовнішня рекламасоціологічне дослідженняфокус-групасоціальні мережібрендбукДослідження засобів підвищення ефективності реклами інтернет-магазину молодіжного одягу «Мясо»Other