Вовк, О. В.Шарун, Д. А.2024-07-082024-07-082023Вовк О. В. Дослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDIN / О. В. Вовк, Д. А. Шарун // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. VIІI Міжнар. наук.-техн. конф., 16-20 травня 2023 р. – Т1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. –– C. 228-229.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27328LinkedIn – це найбільша соціальна мережа для професіоналів з більш ніж 900 мільйонами користувачів у всьому світі. Для бізнесу LinkedIn є потужним інструментом просування бренду та залучення цільової аудиторії.ukбрендLinkedInДослідження просування бренду в соціальній мережі LINKEDINConference proceedings