Соколова, Л. В.Мазура, А. Ю.2020-09-162020-09-162019Соколова Л. В. SMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости бренда / Л. В. Соколова, А. Ю. Мазура // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : зб. матеріалів 24-го Міжнар. молодіжн. форуму, 7–9 квітня 2020 р. – Харків : ХНУРЕ, 2020. – Т. 9. – С. 119-120.https://nure.ua/wp-content/uploads/workshop/konferentsiia-aktualni-problemy-ekonomichnoi-kibernetyky-ta-ekonomichnoi-bezpeky-.pdfhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13305ruбрендсоциальные сетиSMMреклама в социальных сетяхSMM-маркетинг - важнейший рычаг формирования узнаваемости брендаConference proceedings