Сушкова, А. С.2025-07-192025-07-192024Сушкова А. С. Розробка фірмового стилю авіакомпанії : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / А. С. Сушкова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 72 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32170Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю авіакомпанії «Air Trails». Об’єкт дослідження – процес розробки складових фірмового стилю, технології виготовлення носіїв фірмового стилю для авіакомпанії. У кваліфікаційній роботі бакалавра було проаналізовано існуючі фірмові стилі провідних авіакомпаній та проведено аналіз їх ефективності. Визначено мету та ідеї розробки фірмового стилю для авіакомпанії, сформовано технічне завдання на розробку дизайну. Визначено структурні елементи фірмового стилю, розроблено логотип, вибрано фірмові кольори та шрифти. Створено макети різних елементів фірмової продукції. Результатом виконання кваліфікаційної роботи є розроблений сучасний та унікальний фірмовий стиль авіакомпанії «Air Trails», що відповідає її іміджу та сприяє впізнаваності бренду. У процесі розробки фірмового стилю було враховано принципи графічного дизайну, особливості цільової аудиторії авіакомпанії, а також сучасні тенденції у дизайні фірмового стилю. Особливу увагу приділено забезпеченню високого рівня якості друкованої продукції, використовуючи офсетний та флексографічний способи друкуukфірмовий стильавіакомпаніялоготипкорпоративні кольорифлексографічний друкофсетний друкРозробка фірмового стилю авіакомпаніїOther