Панфьорова, І. Ю.Свіргодська, Т. В.2024-06-042024-06-042022Панфьорова І. Ю. Інформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажів / І. Ю. Панфьорова, Т. В. Свіргодська // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 92.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26812Маркетинг – це щоденна копітка системна робота. Його ключове за вдання – виконання плану продажу та отримання планованого прибутку. Треба ретельно планувати маркетинг для підвищення його ефективності. Однією з головних проблем, що знижують кількість продажів, є відсутність інформаційної системи, яка б виконувала задачу планування маркетингових акційukпланування маркетингових акційзбільшення продажівІнформаційна система планування маркетингових акцій для збільшення продажівThesis