Соколова, Л. В.Шутов, К. В.Оніщенко, Я. А.2018-11-072018-11-072008Соколова Л. В. Вплив мінливого бізнес-середовища на ринкову діяльність підприємств / Л. В.Соколова, К. В. Шутов, Я. А. Оніщенко// Вісник Східноукраїнського національного університету ім. Даля, науковий журнал. − 2008. – №3 (121). − С. 52− 57.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7144У статті визначено та описано основні чиннику впливу бізнес-середовища на промислове підприємство. Стрімкі зміни, що відбуваються у зовнішньому оточенні, вимагають застосування стратегічного планування і стратегічного управління з орієнтацією на ринок, методів "ситуаційного управління", орієнтації на досягнення довгострокового комерційного успіху й активних впливів на споживачів. Для забезпечення ефективної ринкової діяльності кожного підприємства все більшого значення набувають швидкість проведення економічних та політичних реформ, загальний стан економіки країни, регіону, методи державного регулювання підприємницької діяльності. Але особливу роль відіграють чинники, що впливають на зміни, які відбуваються в безпосередньому, ближньому оточенні підприємств, оскільки саме вони значною мірою впливають на внутрішнє середовище підприємства і визначають як корпоративну його стратегію, так і функціональні та конкурентні стратегії. Ці чинники характеризують стан ринку і формують так зване мікросередовище.ukбізнес-середовищеневизначеністьдіяльністьпромислове підприємствоВплив мінливого бізнес-середовища на ринкову діяльність підприємствArticle