Рогинський, С. В.2024-03-092024-03-092024Рогинський С. В. Комплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unreal Engine 5 : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / С. В. Рогинський ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 90 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/26034В атестаційній роботі проведено теоретичний аналіз математичних моделей використаних у процесі моделювання. У першому розділі проведено теоретичний аналіз програмних продуктів ігрових рушіїв та математичних моделей, які використовуються у процесі створення ігрових рівнів. У другому розділі розроблено та реалізовано ефективні техніки створення та оптимізацію 3D контенту для використання в ігрових рушіях. Створення 3D моделі було виконано використовуючи програмне забезпечення Blender. Розгортка і пакування було виконано використовуючи програмне забезпечення RizomUV. Текстурування було виконано використовуючи програмне забезпечення Substance Painer. У третьому розділі виконано створення ігрового рівня в ігровому рушії Unreal Engine 5. Було виконано порівняння продуктивності рівня на двох комп’ютерних системах з різним рівнем технічних характеристик.uk3D моделюваннярозгорткатекстуруванняКомплексна тема. Оптимізація 3D моделі для ігрового рушія Unreal Engine 5Other