Лагута, М. С.2024-02-252024-02-252024Лагута М. С. Дослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerce : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні_науки / М. С. Лагута ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 105 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25727Об'єктом дослідження є системи E-commerce, які забезпечують онлайн торгівлю товарами та послугами. Предметом дослідження є моделі аналізу задоволеності клієнтів у контексті E-commerce, їхні взаємозв'язки та вплив на бізнес-показники. Метою даної роботи - дослідження полягає в аналізі існуючих моделей та методів оцінки задоволеності клієнтів у системах E-commerce та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі. Використано підхід до систем E-commerce на основі аналізу та розробці нових, більш ефективних підходів до цієї задачі.ukаналіз моделейзадоволеність клієнтівконкурентоспроможністьe-commerceДослідження методів оцінювання задоволеності клієнтів в системах E-commerceOther