Полозова, Т. В.Стеблянко, Б. О.2018-11-072018-11-072016Полозова Т. В. Методи формування ціни на Інтернет-рекламу / Т. В. Полозова, Б. О. Стеблянко // Полиграфические, мультимедийные и web-технологии. Т1 Тез. докл. 1-й Международ. науч.-техн. конф. (16-20 мая 2016) / редкол.: В.Ф. Ткаченко, И.Б. Чеботарева и др. – Харьков: ХНУРЭ, 2016. – С. 170-171.978‐966‐659‐216‐6http://openarchive.nure.ua/handle/document/7147Робота присвячена дослідженню способів отримання прибутку від реклами в Інтернеті шляхом розміщення різного виду банерів на сайтах світової мережі.ukIнтернет-рекламаIнтернет-бізнеспоказник CTRпоказник клікабельностіметоди формування ціни на Інтернет-рекламуМетоди формування ціни на Інтернет-рекламуThesis