Михнов, Д. К.Шуть, Д. А.2017-06-062017-06-062007Михнов Д. К, Шуть Д. А. Повышение эффективности функционирования подсистемы продаж супермаркета за счет внедрения технологий автоматического речевого распознавания и беспроводных технологий // Системи обробки інформації. – 2007. – Вип. 5. – С. 156-160.http://openarchive.nure.ua/handle/document/3767Розглянуто особливості обробки інформації в підсистемі продажів великого торговельного підприємства. Проведено аналіз традиційних методів обробки інформації в подібних системах. Запропоновано альтернативну модель доступу до інформації, засновану на застосуванні мовних технологій. Описано модель розпізнавання мовних команд, придатна для побудови мовного діалогового доступу. Features of processing of the information in a subsystem of sales of large trade enterprise are considered. The analysis of traditional methods of processing of the information in similar systems is lead. The alternative model of access to the information, based on application of speech technologies is offered. The model of recognition of speech commands, suitable for construction of speech dialogue access is described.ruторговое предприятиеподсистема продажпродавец-консультантоперативная информацияречевая командаBluetooth гарнитураскрытая Марковская модельПовышение эффективности функционирования подсистемы продаж супермаркета за счет внедрения технологий автоматического речевого распознавания и беспроводных технологийArticle