Сушкова, А.2024-12-242024-12-242024Сушкова А. Створення фірмового стилю авіакомпаній / А. Сушкова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 22–23 лютого 2024 р. – Х. : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2024. – С. 134.https://openarchive.nure.ua/handle/document/29524У світі на ринку авіаперевезень спостерігається висока конкуренція, тому компаніям доводиться боротися за кожного клієнта. Сильними аргументами у боротьбі за лояльність споживачів є елементи фірмового стилю. Логотип, назва та інші деталі допомагають не лише розпізнати літак та авіакомпанію, а й створити асоціативний ряд із цінностями та ідеями перевізника.ukелемент фірмового стилюринок авіаперевезеньСтворення фірмового стилю авіакомпанійConference proceedings