Черепко, Є. Ю.2025-04-292025-04-292024Черепко Є. Ю. Ігровий програмний застосунок у жанрі космічного симулятора. VFX та їх оптимізмція, механіки ворогів, UI : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного / В. Г. Бабій; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 74 с.133https://openarchive.nure.ua/handle/document/30931Об’єкт розробки – ігровий програмний застосунок в жанрі космічного симулятора. Мета розробки – створення ігрового програмного застосунку від першої особи, який дозволяє будувати тактику гравцям під час вирішення проблем на космічному кораблі з можливості кооперативній взаємодії гравців. Метод рішення – середовище розробки Unreal Engine 5, Visual Studio 2022, Photoshop та Blender, мови програмування Blueprint та C++. У результаті розробки створено ігровий програмний застосунок, котрий має три режими – однокористувацький, розділений екран та онлайн кооператив. Гра дозволяє гравцям будувати стратегію для досягнення найкращого результату, розподіляючи ресурси, будуючи маршрути та цілі, під час вирішення проблем виникаючих на космічному корабліukжанр космічного симуляторакооперативна взаємодія гравцівонлайн кооперативІгровий програмний застосунок у жанрі космічного симулятора. VFX та їх оптимізмція, механіки ворогів, UIOther