Приймак, О. Ю.2021-04-252021-04-252020Приймак О. Ю. Методи забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центру : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 172 Телекомінікації та радіотехніка / О. Ю. Приймак ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 71 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/15701Мета атестаційної роботи – розробка інформаційної системи тестування операторів Call-центру. Методи досліджень –реінжиніринг бізнес-процесів Call-центру, методи структурного і об'єктно-орієнтованого аналізу і проектування. На стадії логічного проектування на основі об'єктно-орієнтованого підходу розроблена логічна модель інформаційної системи. Реалізована інформаційна система та надано рекомендації щодо її апаратно-програмному забезпеченню. Тестування інформаційної системи підтвердило відповідність її функціональності встановленим вимогам.ukінформаційна систематестуванняcall-центрзабезпечення якості обслуговуванняоцінка якості послугМетоди забезпечення підвищення ефективності бізнес-процесів call-центруOther