Полозова, Т. В.Шеховцова, Д. Д.2019-07-192019-07-192019Полозова Т. В. Імплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапі / Полозова Т. В., Шеховцова Д. Д. // IV Міжнародна науково-технічна конференція «Поліграфічні, мультимедійні та web-технології» (PMW-2019). – 2019. – С.15-17.978-617-7683-72-7http://openarchive.nure.ua/handle/document/9592Сьогодні поліграфічний бізнес через специфічність виробничого процесу та цифрової конкуренції потребує імплементації маркетингових інновацій у поєднанні з екологічною політикою підприємства та його програмою соціальної відповідальності. До таких запропоновано віднести: застосовування раціональної ресурсозберігаючої техніки, розроблення і впровадження безвідходних або маловідходних технологій; використання біопалива, біопластика, рослинних компонентів; повторна переробка та повторне використання матеріалів; проведення досліджень щодо безпечності використання сировини і матеріалів; орієнтація виробництва на міжнародні стандарти якості; впровадження та популяризація природоохоронних проектів; мотивація робітників підприємства та суспільства до благоустрою; проведення лекцій, майстер-класів, практикумів серед школярів та студентів, вебінарів для фахівців галузі. З урахуванням перелічених маркетингових інновацій для створення екологічного товару необхідно зорієнтувати на ці його характеристики споживача, що дозволить здобути та зберегти позитивну ділову репутацію на ринку, а також збільшити кількість покупців та отримати бажаний прибуток відповідно до обраної стратегії розвитку поліграфічних підприємств.ukмаркетингові інноваціїполіграфічний бізнесбізнес-суб’єктиІмплементація маркетингових інновацій у діяльність поліграфічних бізнес-суб’єктів на сучасному етапіThesis