Левикін, В. М.Костенко, О. П.Хміль-Чуприна, В. В.2016-09-152016-09-152012Левикін, В. М. Розробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних систем [Текст] / В. М. Левикін, О. П. Костенко, В. В. Хміль-Чуприна // Математичні машини і системи. – 2012. – № 2. – С. 126-135.http://openarchive.nure.ua/handle/document/2612Запропоновано математичні моделі, які визначають структуру інформаційних проекцій багатовимірних просторів, що входять до складу метафори багатовимірного інформаційного метапростору і дозволяють коректно розробити відповідні моделі даних і процедури їх обробки для того, щоб реалізувати всі основні етапи проектування, реінжинірингу складних МІС. Отримав подальший розвиток просторово-траєкторний підхід до моделювання процесів проектування МІС у вигляді процедур розробки фазових траєкторій моделі життєвого циклу МІС у кожному з цих просторівukінформаційний простірінформаційна проекціяпросторово-траєкторний підхідМаркетингова інформаційна системаРозробка моделей просторово-траєкторного підходу до моделювання процесу проектування маркетингових інформаційних системArticle