Явтушенко, Д. М.2024-02-062024-02-062024Явтушенко Д. М. Дослідження методів оброблення даних у crm-системі організації бізнесу : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. М. Явтушенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 59 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/25542Об’єктом дослідження є процес оброблення даних у CRM-системі організації бізнесу. Метою дослідження є порівняння методів оброблення даних у СRM системі організації бізнесу. Головне завдання – порівняти методи оброблення даних у СRM системі організації бізнесу, щоб підвищити рівень розуміння та взаємодії з клієнтами, оптимізувати маркетингові стратегії та підвищити загальну продуктивність. Здійснено дослідження класичних методів оброблення даних. Вивчено можливості методу кластерного аналізу K-середніх, особливості роботи з ним. Досліджено вимірювання показників, таких як SSE та інших метрик для валідації моделі. У результаті роботи вдалося успішно сегментувати клієнтів на основі їхніх характеристикukCRM-системасегментація клієнтівмаркетингова стратегіямашинне навчанняперсоналізаціяефективність бізнесуоптимізація взаємодіїДослідження методів оброблення даних у crm-системі організації бізнесуOther