Бехов, В. С.2025-06-102025-06-102025Бехов В. С. Ігровий програмний застосунок в жанрі Dungeon Crawler : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. С. Бехов ; М-во освіти і науки України , Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 66 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31466У цій кваліфікаційній роботі розглянуто процес створення системи процедурної генерації рівнів і декорацій для гри в жанрі dungeon crawler. Метою дослідження є розробка інструментарію, що дозволяє генерувати унікальні підземелля з інтерактивними елементами для забезпечення варіативного ігрового досвіду. Проєкт реалізовано з використанням рушія Unreal Engine 5 та мов програмування C++ і Blueprint. Система генерації підтримує створення рівнів зі змінною структурою кімнат, розміщенням об'єктів і тригерів, а також забезпечує інтеграцію з основними геймплейними механіками (рух, бій, взаємодія з оточенням). Проведено аналіз існуючих ігор і підходів до процедурної генерації. На основі цього спроєктовано архітектуру системи, розроблено UML-діаграми класів, прецедентів та активностей. Реалізовано модульну структуру, яка дозволяє легко масштабувати та налаштовувати систему генерації для нових сценаріїв гри. Результатом роботи є ефективна, адаптивна та розширювана система, яка забезпечує динамічне створення локацій і підтримує високу продуктивність. Розробка може бути використана як основа для майбутніх ігрових проєктів, що передбачають змінність та унікальність ігрового простору.ukдекораціїгенерація рівнівігровий досвідпроцедурна генераціяBlueprintІгровий програмний застосунок в жанрі Dungeon CrawlerOther