Соколова, Л. В.Шапошник, Б. В.2020-09-142020-09-142019Соколова Л. В. Застосування технології блокчейн як новий етап розвитку маркетингових технологій підприємства / Л. В. Соколова, Б. В. Шапошник // Dynamics of the development of world science. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2019. С. 525-530.978-1-4879-3791-1https://sci-conf.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/dynamics-of-the-development-of-world-science_18-20.12.2019.pdfhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/13285У статті розглянуто питання важливості застосування сучасних технологій блокчейн в маркетинговій діяльності підприємств з метою підтримки їхнього рівня конкурентоспроможності, достатнього для успішної боротьби за стійкі ринкові позиції на нещодавно сформованому ринку, що з’явився завдяки постійному розвитку та появі нових технологій.ukблокчейнмаркетингVUCA-світмаркетингові цілісуспільні потребимаркетингові технологіїінструменти маркетингової діяльностіЗастосування технології блокчейн як новий етап розвитку маркетингових технологій підприємстваAbstract of Thesis