Соколова, Л. В.Дюжев, В. Г.Дюжев, О. Г.2024-07-052024-07-052024Соколова Л. В. Маркетингові дослідження у забезпеченні інноваційної активності підприємств / Л. В. Соколова, В. Г. Дюжев, О. Г. Дюжев // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології. Інновації та розвиток: монографія. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 190-215.978-617-8254-22-3https://openarchive.nure.ua/handle/document/27264У даній статті розглянуто комплекс питань щодо ролі та значення маркетингових досліджень у процесі активізації інноваційної діяльності підприємств промислового сектору України та у підвищенні рівня інноваційності їх продукції. Певну увагу приділено питанню генерації ідей розробки нових товарів, які розглядається у вигляді кінцевого результату науково-дослідної діяльності підприємства. Інноваційна діяльність суб’єкта господарювання неодмінно повинна відповідати потребам, що сформувалися у потенційних покупців до моменту виходу нового товару на ринок. Надано характеристику етапів розробки нового товару з позицій інноваційного маркетингу. Головною метою більшості укрїнських підприємств зараз стає активізація інноваційної діяльності, задоволення потреб споживачів у нової інноваційної продукції, бажання виходу на нові вітчизняні та зарубіжні ринки, або утримання, як мінімум, своєї ринкової частки на цільових сегментах ринку. Тому діяльність вітчизняних підприємств промисловості орієнтована на використання концепції маркетингу як філософії бізнесу.ukмаркетингідеяМаркетингові дослідження у забезпеченні інноваційної активності підприємствBook chapter