Вартанян, В. М.Романенков, Ю. О.2024-06-192024-06-192006Вартанян В. М. Удосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльності / В. М. Вартанян, Ю. О. Романенков // Современные информационные технологии в экономике и управлении предприятиями, программами и проектами : материалы IV Междунар. науч.-практич. конф. – Х. : ХАИ, 2006. – С. 22.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27097Для більшості українських підприємств маркетингове управління стає однією з умов виживання й успішного функціонування. При цьому забезпечення ефективності такого управління вимагає вміння передбачати ймовірний майбутній стан підприємства і середовища, у якому воно існує, щоб вчасно попередити можливі збої і зриви в роботі. Це досягається за допомогою прогнозування як планової, так і практичної роботи підприємства по всім напрямкам його діяльності, і, зокрема, в області прогнозування збуту продукції (товарів, робіт, послуг).ukпрогнозуваннямаркетингове управлінняУдосконалення методів прогнозування економічних показників комерційної діяльностіConference proceedings