Назаров, О. І.2023-01-252023-01-252022Назаров О. І. Оцінювання ефективності системи менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 152 Метрологія та інформаційно-вимірювальна техніка / О. І. Назаров ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 84 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/21550Об’єкт дослідження – системи менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет. Мета роботи – розробка системи оцінювання ефективності менеджменту якості просування товарів та послуг в Інтернет. У кваліфікаційній роботі було проведено аналіз маркетингу в інтернеті, його поняття, види, засоби просування та моделі бізнесу. Визначено інструменти та методи маркетингової комунікації в інтернеті, методи залучення та утримування відвідувачів на сайті. Розроблена та запропонована система проведення оцінки ефективності процесів інтернет-маркетингу.ukменеджмент якостіінтернет-маркетингелектронна комерціямаркетингові комунікаціїОцінювання ефективності системи менеджменту якості просування товарів та послуг в ІнтернетOther