Шипова, М. К.2021-03-262021-03-262020Шипова М. К. Дослідження впливу колірної гами навчальної літератури на сприйняття дитиною шкільного матеріалу : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. К. Шипова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 91 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/15136Шкільна система освіти дітей останнім часом часто змінюється. Навчальна література перевидається щороку, змінюється матеріал, план навчання і оформлення книжкових видань. В оформленні дитячої навчальної літератури дуже багато грає роль щодо різних вікових груп: верстка та оформлення тексту, розмір шрифту і використовувана гарнітура, всілякі схеми, допоміжні малюнки, а також кольорова гама, в якій виконанню той чи інший підручник. Дана тема представляє особливу актуальність, так як настрій учнів відіграє велику роль в освітньому процесі. Емоційний стан школярів, бажання йти в школу з хорошим настроєм – запорука емоційної стабільності. Мета даної роботи полягає в підвищенні якості оформлення навчальної літератури школярів.ukкольорова гамаекспериментальне дослідженняверсткадизайнкольорове середовищеспектрдовжина хвиліДослідження впливу колірної гами навчальної літератури на сприйняття дитиною шкільного матеріалуOther