Соколова, Л. В.Зінченко, М. Е.2021-04-192021-04-192020Соколова Л. В. Споживчі переваги як об’єкт нейромаркетингових досліджень / Л.В. Соколова, М. Е. Зінченко // Економічні та безпекові виклики сучасного бізнес-середовища: кол. монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. Т. В. Полозової. Харків: ХНУРЕ, 2020. 448 с.– С. 315–325.https://openarchive.nure.ua/handle/document/15562В сучасних умовах активізації маркетингових досліджень та розвитку національної і регіональних економік актуалізується питання щодо визначення споживчих переваг на товарних ринках збуту. У статті приділено увагу вивченню споживчих переваг як об’єкта маркетингових досліджень з використанням сучасного інструментарію нейромаркетингу. Розглянуто суть поняття споживчих переваг з точки зору економічного та соціально-психологічного підходів. Приведено класифікацію наукових підходів до визначення суті поняття «споживчі переваги».ukспоживчі перевагимаркетингові дослідженнянейромаркетингСпоживчі переваги як об'єкт нейромаркетингових дослідженьArticle