Ковальов, Д. А.2021-03-182021-03-182020Ковальов Д. А. Дослідження методів конфігурування структури рекламних послуг у Internet-проєктах : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 - Комп’ютернi науки / Д. А. Ковальов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 92 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/15000Метою роботи є дослідження методів конфігурування структури рекламних послуг у Internet-проєкті, які дозволили б зменшити витрати на проведення маркетингових заходів та рекламних компаній окремого Internet- проекту без значного зменшення ефективності цих заходів та кампаній.ukанкетаекспертне оцінюванняконфігуруваннямаркетингцілочисельне лінійне програмуванняinternet-проєктДослідження методів конфігурування структури рекламних послуг у Internet-проєктахOther