Печерій, О. В.2025-06-032025-06-032025Печерій О. В. Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першом (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Інженерія програмного забезпечення / О. В. Печерій ; М-во освіти та науки України, Харків, нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 107 с.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31410Об’єкт розробки - ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Мета роботи - розробити демонстарційну версію ігрового програмного застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для такої операційної системи як Windows. Розробка базується з використанням ігрового рушія Unreal Engine 5, мови програмування С++ та Blueprints. У результаті була створена демонстраційна версія ігрового застосунку у жанрі JRPG про бої жуків для операційної системи Windows.uk3D-анімаціяграбої жуківігрова економікаПоведінкаПолеHD-2DJRPGUnreal Engine 5Ігровий програмний застосунок у жанрі JRPG. Система координат та пересування по гексогональному полю, анімації, системи діяльностей та часу, NPC, ігрова економіка.Other