Евланов, М. В.2016-09-212016-09-212011Евланов, М. В. Взаимодействие поставщика и потребителя IT-сервисов информационной системы управления предприятием [Текст] / М. В. Евланов // Наука и социальные проблемы общества: информатизация и информационные технологии : сб. науч. тр. VI-ой Междунар. науч.-практ. конф., 24–25 мая 2011 г. – Х. : ХНУРЭ, 2011. – С. 317–318.http://openarchive.nure.ua/handle/document/3009This paper considers the problem of formalized representation of interaction between providers and consumers of IT-services in the establishment and operation of the service-oriented enterprise information management systems. The paper proposed to consider the basic concept of this relationship as a kind of concept of customer relationship management. For a formalized description of the relationship of the provider and consumer IT-services in the proposed mathematical apparatus noncooperative games. These differences submission noncooperative game provider and consumer IT-services at different stages of the life cycle of a service-oriented information system.ruВзаимодействие поставщика и потребителя IT-сервисов информационной системы управления предприятиемOther