Морозова, А. І.Бурим, В. І.2024-07-082024-07-082022Морозова А. І. Розробка компонентів 3D слешер гри / А. І. Морозова, В. І. Бурим // Сучасні напрями розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та засобів управління : тез. доп. дванадцатої міжнародної науково-технічної конференції, 27–28 квітня 2022 р. – Т. 2. – Баку–Харків–Жиліна, 2022. – С. 35.https://openarchive.nure.ua/handle/document/27326З кожним роком ринок ігор розвивається все швидше, а отже конкуренція також росте. Здається, що вже всі можливі ідеї щодо ігор скінчилися, але кожен рік з’являється новинка, в яку завзято грають. Більша частина популярних ігор створюється великими компаніями, але не варто забувати і про інді-розробників, які час від часу справді перевершують великі проекти. Можливо причина цьому один мозок (або декілька) який працює над проектом, в результаті чого ми отримуємо цільний погляд на гру. Інді-ігри часто досить менші, але залучають користувачів набагато краще та більше.uk3D слешер граринок ігорРозробка компонентів 3D слешер гриThesis