Криворучко, М.Дейнеко, Ж.2025-09-182025-09-182025Криворучко М. Вдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімації / М. Криворучко, Ж. Дейнеко // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27 – 28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 111.https://openarchive.nure.ua/handle/document/32808У сучасній анімації рігінг – невід’ємна складова процесу розробки та анімації персонажів. Управління рігами дозволяє аніматорам контролювати рухи окремих частин тіла персонажів, забезпечуючи гнучкість та точність в створенні поз та дій. Проте із зростанням вимог до продуктивності та якості контенту, з'являється потреба в удосконаленні рігів і підходів до їх використання. Ключовими викликами є оптимізація рігів для різних запитів у використанні, забезпечення простоти та розширення функціональності, яка дозволяє автоматизувати певні процеси під час створення різнопланової анімації.ukанімаціярігінгВдосконалення управління рігами персонажів 2D-анімаціїConference proceedings