Верясова, Г. М.2018-10-122018-10-122011Верясова, Г. М. Маркетингові аспекти діагностики діяльності підприємства / Г. М. Верясова : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Наукова школа маркетингового менеджменту: 20 років творчої діяльності», 14 верес. 2011 р., Донецьк, Україна / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Ін-т економіки і упр. – Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. – С. 59–61.http://openarchive.nure.ua/handle/document/7008ukдіагностика діяльності підприємствамаркетингові аспекти діагностикиМаркетингові аспекти діагностики діяльності підприємстваConference proceedings