Rudenko, М.Sotnik, S. V.2025-05-232025-05-232025Rudenko, М. Overview of algorithmic approaches to forecasting in CRM systems / М. Rudenko, S. Sotnik // Комп’ютерно-інтегрованих технологій, автоматизації та робототехніки 2025 (Computer-integrated technologies, automation and robotics) : тези доповідей II-ої Всеукраїнськой конференції, 16-17 травня 2025. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – С. 101-105.https://openarchive.nure.ua/handle/document/31245The paper considers mathematical methods that are used in algorithmic approaches to forecasting in CRM systems. Their effectiveness in personalizing marketing strategies, reducing the risks of customer churn and optimizing sales is described. Their advantages, disadvantages and areas of application in CRM systems are determined. The possibilities of using these algorithms to increase the efficiency of interaction with customers and automate business processes in companies are investigated. У роботі розглянуто математичні методи, які застосовуються в алгоритмічних підходах до прогнозування в CRM-системах. Описано їхню ефективність у персоналізації маркетингових стратегій, зниженні ризиків відтоку клієнтів та оптимізації продажів. Визначено їхні переваги, недоліки та сфери застосування в CRM-системах. Досліджено можливості використання цих алгоритмів для підвищення ефективності взаємодії з клієнтами та автоматизації бізнес-процесів у компаніях.en-USCRM systemforecasting clusteringdecision treesCRM-систеамкластеризаціядерева рішеньOverview of algorithmic approaches to forecasting in CRM systemsОгляд алгоритмічних підходів до прогнозування в CRM-системахConference proceedings