Демська, А. І.2020-02-242020-02-242019Демська А. І. Дослідження можливостей UI web-систем для підвищення ефективності маркетингових рішень: пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія/ А. І. Демська ; М-во освіти і науки України, Харків. Нац.. ун-т радіоелектроніки, кафедра Медіасистем та технологій. – Харків, 2019. – 74 с.http://openarchive.nure.ua/handle/document/10834Зручність є найважливішим фактором у визначенні того, чи будуть відвідувачі використовувати ваш сайт, робити на ньому покупки. Тому для досягнення реальної мети юзабіліті дизайнерська діяльність вимагає додаткового інструментарія для оцінки якості графічної і мультимедійної продукції, в тому числі з психологічної та ергономічної точок зору. Мета дослідження – аналіз сучасних методів оцінки роботи веб-сайтів та розробка на їх основі нових методів отримання ефективності маркетингових рішень. Об’єкт дослідження – інтерфейси Web-систем. Предмет дослідження – оцінка якості інтерфейсів Web-систем. Наукова задача – отримання даних для кількісної оцінки зорового сприйняття, які можуть бути використані при розробці як інформаційних технологій, так і технологій ідентифікації та діагностики особистості. Наукова новизна – застосування когнітивних технологій, які враховують особливості візуального сприйняття графічної інформації людиною, створення ефективних інструментальних засобів і методів для розробки технологічних модулів і закінчених прикладних інформаційних систем. В результаті виконання роботи був розроблений алгоритм методу підвищення ефективності UI web-систем, на підставі якого проведено експериментальне дослідження достовірності його результатів у середовищі MatLab.ukвеб-сайтюзабілітітестуванняeye-trackingалгоритметалонДослідження можливостей UI web-систем для підвищення ефективності маркетингових рішеньOther