Соколова, Л. В.2018-10-122018-10-122004Соколова Л.В. Теорія і практика адаптації підприємств до мінливого бізнес-середовища. – Харків: ХНУРЕ, 2004. – 288 с.966-659-076-Хhttp://openarchive.nure.ua/handle/document/6984У монографії розглядаються концептуальні основи створення теоретико- методологічної бази для пізнання фундаментальних і функціональних властивостей процесу адаптації промислових підприємств, що створює необхідні умови для всебічного його вивчення та аналізу, дозволяє розробити необхідний інструментарій ефективного управління цим процесом. Для викладачів, студентів, аспірантів вищих навчальних закладів та спеціалістів у сфері маркетингу, менеджменту та економіки підприємства.ukпідприємствоадаптація підприємств до мінливого бізнес-середовищаКонцепція розробки організаційно-економічної системи адаптації підприємствтеоріія адаптаціїформування організаційно-економічної системи адаптації промислових підприємствКонкурентоспроможність підприємстваАдаптація маркетингової діяльності підприємств промисловостіАктуальні проблеми розвитку маркетингу в УкраїніТеорія і практика адаптації підприємств до мінливого бізнес-середовищаMonograph